איך לבנות דף נחיתה שיגרום למכירות לעלות בהרבה?
דפי נחיתה הם מרכיב חשוב מאוד בתהליך השיווק האינטרנטי שלכם. במאמר זה אסביר מהם דפי נחיתה וכיצד לבנות אותם נכון בשביל להרוויח יותר.
הנה דוגמא. נניח שאתם בעלי אתר שעוסק בדילים מאוד זולים של הרגע אחרון לטוס לחו"ל. אתם מפרסמים את האתר באמצעות תכנית AdWords של גוגל. בנוסף למילות חיפוש כלליות כמו "חופשה בחו"ל" או "דילים זולים מאוד לחו"ל" או "דילים של הרגע האחרון" אתם מבססים את העסק שלכם גם על מילות חיפוש של יעדים ספציפיים כמו "חופשה באנטליה".
נעקוב אחר מבקרים שחיפשו חופשה באנטליה. המודעה שלכם בגוגל צדה את עינו והוא מופנה לדף הבית של האתר שלכם. טעות, יהיה עליו לחפש במהומה השוררת בדף הבית את האזור שמעניין אותו באתר. לעומת זאת תוכלו לשלוח אותו ישירות לדף העוסק בחופשה באנטליה. זה שיפור לעומת שליחתו לדף הבית אולם זו טעות.
הדף באתר העוסק בחופשה באנטליה נבנה בעיקר עבור מהבקרים האל שיגיעו אליו דרך דף הבית. מבקרים אלה כבר בדקו את האתר, התרשמו מהמסרים ומהעיצוב שלו והם "מבושלים" מספיק כדי להגיע אל הדף שבו מבצעים את הפעולות – מזמינים את החופשה שבחרתה. לעומתם אלה שהגיעו ישירות ממנוע החיפוש מרגישים שהם מעט אבודים כמו שעברו השתגרות אנרגטית למקום אחר בדומה לזו המתוארת בתכנית מסע בין כוכבים. "רגע", הם אומרים, "לאט לאט, אני לא עושה את זה בקליק הראשון השלי...".
כדי להימנע משליחת הלקוחות לדף הבית ההומה מדי או לדף המוצר הגורם למבקר תחושה שלוחצים אליו, שולחים אותו לדף ביניים – דף נחיתה.
כיצד בונים דף נחיתה שיכניס הרבה אנשים לאתר שלך?
ראשית בדף נחיתה יש למעט דברים על מלל ככל האפשר. חשוב שכל המידע החשוב יהיה בחלקו הנראה של הדף הבית, ללא צורך בגלילה.
בחלק העליון של הדף הנחיתה כדאי מאוד להציב כותרת גדולות עד כמה שאפשר לטקסט החיפוש. אדם שמחפש חופשה באנטליה מגיע ישירות לדף שכותרתו "חופשה באנטליה" מקבל היסוס חשוב לכך שהגיע למקום הנכון. יש חשיבות גדולה מאוד לכך שהטקסט יהיה זהה. למשל אם אתם מפרסמים גם את ביטוי החיפוש "דילים זולים לאנטליה" כדאי מאוד שביטוי זה, מילה במילה, יופיע בראש העמוד שלך. יש עסקים שהצליחו באמצעות אסטרטגיה טובה של בניית עשרות דפי נחיתה תואמים למילות החיפוש להגדיל באופן משמעותי ביותר את המכירות, שלהם